دکوراسیون داخلی ویلا

آشپزخانه ویلا

دکوراسیون داخلی ویلا

باتوجه به رشد سریع آپارتمان سازی و آپارتمان نشینی ; در حال حاضر نیاز وسیعی از طراحی و ساخت ویلا و خانه های مستقل برای دوری از مشکلات و مسائل آپارتمان مشاهده میشود ; بطوریکه غیر از مناطق خوش آب و هوا مانند لواسان و قسمت هایی از شمال و … ; در بعضی مناطق داخل تهران نیز میل زیادی به ساخت خانه های ویلایی مستقل دیده میشود. ویلای مسکونی میتواند ; در هر سبکی از دکوراسیون داخلی ویلا بر اساس بودجه کارفرما طراحی و ساخته و یا بازسازی ویلا انجام شود ;طراحی ویلا کلاسیک ، مدرن ، روستیک ، سنتی ایرانی و…. .

دکوراسیون داخلی ویلا مدرن | طراحی ویلا | ساخت ویلا | اجرای ویلا

از جمله عواملی که میتوان در طراحی داخلی ویلا و بازسازی ویلا مشترک دانست ; ارتفاع سقف بلند ، ویدهای داخلی ، ایجاد فضاسازی با پلان باز ، راه پله های دکوراتیو ، تقسیم عرصه های خصوصی نیمه خصوصی و عمومی ، ایجاد فضای سبز متنوع در جاهای مختلف ، ایجاد دید و منظر ولو ساختگی و منحصر به ویلا ، امکانات رفاهی متنوع که در آپارتمان به بخش مشاعات مربوط میشود.

دکوراسیون داخلی ویلا مدرن لوکس

طراحی ویلا

امروزه ویلاهای بسیار مدرن ; از نظر تجهیزات و امکانات رفاهی در نقاط مختلف اروپا و آمریکا ساخته شده ; و در حال ساخت میباشند که نشان میدهد این یک نیاز جهانی بوده و فقط مختص ایران نیست.

دکوراسیون داخلی ویلا

اتاق خواب ویلایی با منظره کوه

ویلا ; (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد ; و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند ; البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان ; اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

دکوراسیون کلاسیک

ویلاسازی در ایران

در ایران در فرهنگ عامه ; معمولاً به خانه‌هایی که نمای چهار طرف داشته باشند ; یا سقف شیب‌دار داشته باشند خانه‌های ویلایی گفته می‌شود ; و در شمال ایران به خاطر اقلیم مرطوب ; اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته می‌شدند ; و با گسترش شهرها از تعداد ویلاها در مراکز شهرها کاسته شد ولی در حومه و شهرک‌های ویلاها به چشم می‌خورند.

فضای وید ویلا با سنگ اسلب لاشتر

دکوراسیون داخلی ویلا

طراحی و ساخت ویلا

  • مشاوره : گروه ما جهت طراحی و ساخت ویلا آماده مشاوره به شما عزیزان در خصوص ; نوع و سبک ویلا ، امکان سنجی ها و سایر مسائل فنی و هنری میباشد.
  • طراحی : طراحی ویلا بر اساس سبک مورد نظر و شرح نیاز های شما که در جلسات شماوره به آن پرداخته شده.
  • ارائه طرح سه بعدی و مشخصات فنی ساخت : ارائه طرح سه بعدی ویلا از تمامی قسمت های آن بصورت پوشش 360 درجه و سایر نقشه های فنی مورد نیاز جهت ساخت.
  • برآورد هزینه و ارئه لیست کامل آیتم های اجرایی : ارائه لیست کامل آیتم های ساخت ویلا با ریز جزییات و قیمت موثق و اجرای ویلا طبق همان قیمت .
  • اجرای ویلا : اجرای ویلای طراحی شده توسط تیم حرفه ایی اجرایی منطبق بر طراح ارائه شده و زمان ساخت مندرج در متن قرارداد.
طراحی داخلی کلاسیک ویلای بابلسر

طراحی داخلی کلاسیک ویلای بابلسر

طراحی داخلی کلاسیک ویلای بابلسر پروژه طراحی ویلای کلاسیک از صفر تا صد شامل طراحی پلان ، طراحی داخلی ، طراحی نما و طراحی محوطه سازی واقع در شهر بابلسر میباشد که تمامی قسمت های پروژه توسط گروه معماری هانی
خواندن ادامه
طراحی داخلی ویلا مدرن محمودآباد

طراحی داخلی ویلا مدرن محمودآباد

طراحی داخلی ویلا مدرن محمودآباد پروژه طراحی ویلای مدرن محمودآباد از طراحی پلان شروع ; و شامل طراحی داخلی و طراحی نما و طراحی محوطه سازی ویلا نیز بوده است  ;  این ویلا در زمینی به مساحت 1200 مترمربع طراحی
خواندن ادامه
طراحی نمای مجتمع اداری و تجاری

طراحی نمای مجتمع اداری و تجاری

طراحی نمای مجتمع اداری و تجاری طراحی نمای مجتمع اداری و تجاری چوب با لوورها و کرکره های متحرک و سنگ تراورتن ; و شیدر ها و سایبان های فلزی و نورپردازی و چوب ترموود فنلاند TAGS:  طراحی ، معماری
خواندن ادامه
طراحی داخلی نئوکلاسیک

طراحی داخلی نئوکلاسیک

طراحی داخلی نئوکلاسیک طراحی داخلی نئوکلاسیک   این پروژه شامل طراحی فضاهای عمومی منزل مسکونی به سبک نئوکلاسیک میباشد . سبک نئوکلاسیک ادغام تزیینات و المان های کلاسیک با کارایی و راحتی استفاده سبک مدرن است. از این جهت ;
خواندن ادامه