سوالات متداول

گروه معماری هانی رضایی

شرکت معماری داخلیسوالات متداول طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ; گروه معماری هانی رضایی با سرپرستی جناب آقای هانی رضایی و با فعالیت در زمینه ی معماری از سال 1380 و شروع فعالیت حرفه ایی از سال 1389 مفتخر است با تجربه و فعالیت حرفه ایی در طی این سالها ; در تمامی زمینه های معماری ساختمان دارای رزومه ی حرفه ایی میباشد که در این راستا در هر رسته از فعالیت های اصلی و فرعی در معماری ساختمان از متخصصان و مهندسان همان رسته بهره گرفته و به عنوان کار تیمی و گروهی در پروژه های گذشته بهترین کیفیت را تقدیم کارفرماهای محترم نموده ایم. هزینه طراحی داخلی  ، هزینه اجرای بازسازی ، هزینه ساخت دکوراسیون داخلی ، قیمت طراحی و اجرای دکوراسیون

در گروه معماری ما انواع فعالیت های مربوط به ساختمان از قبیل ; بازسازی ساختمان ، طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی ، طراحی ویلا ، طراحی روف گاردن و نمای ساختمان ، طراحی پلان ساختمان مسکونی ، ویلایی ، اداری و تجاری و انجان پروژه های طراحی و ساخت از 0 تا 100 قابل سفارش و انجام میباشد.

در تمامی پروژه های شرکت ; اجرای بکار رفته در طراحی قابل سفارش و خرید و ساخت میباشند و مزیت گروه ما نسبت به سایر همکاران را میتوان به عدم دریافت پورسانت و دریافت تخفیفات همکاری و تقدیم به کارفرمای محترم میباشد.

شرکت طراحی داخلی و بازسازی

سوالات متداول طراحی و اجرای دکوراسیون

نحوه سفارش پروژه به چه صورت میباشد؟

جهت سفارش پروژه میتوانید با شماره تماس های درج شده و یا از طریق واتساپ و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید ; و مشخصات پروژه خود را ذکر فرمایید. سفارش پروژه میتواند از طریق ارسال عکس از فضا و یا بعد از بازدید توسط تیم ما انجام گیرد.

در چه مرحله ایی از فضای مورد نظر بازدید میشود؟

جهت شروع پروسه طراحی بازدید از ملک الزامی میباشد و پلان ساختمان مورد نظر در صورت عدم وجود توسط تیم ما به رایگان برداشت میشود.

آیا انجام طراحی صرفا و بدون اجرا امکان پذیر است؟

بله ، امکان پذیر است . اما توصیه ما به شما انجام طراحی و اجرا توسط یک تیم واحد است و علاوه بر آن در صورت اجرای طرح توسط ما تخفیف مناسبی بر روی تعرفه طراحی دریافت خواهد کرد.

روند طراحی و اجرای یک پروژه به چه صورت است؟

  1. بازدید حضوری از ملک و مشاوره در خصوص چند و چون پروژه و یا ارسال عکس توسط شما و مشاوره
  2. انعقاد قرارداد طراحی و چک شدن طرح توسط کارفرما تا زمان تایید نهایی طرح
  3. ارائه برآورد هزینه های اجرایی
  4. انعقاد قرارداد اجرا
  5. ارائه لیست کامل از آیتم های اجرایی ; شامل کوچکترین مسائل دخیل در اجرا جهت دستیابی به دقیق ترین تخمین هزینه های اجرا
  6. بالانس نسبت هزینه/کیفیت طبق بودجه ایی که کارفرمای محترم برای پروژه در نظر گرفته اند
  7. شروع پروسه اجرا منطبق بر طرح تصویب شده و زمان اجرای پروژه درج شده در قرارداد و هزینه های اعلامی
  8. تحویل پروژه
آیا ممکن است هزینه های لیست ایتم های اجرایی تغییر کنند یا اضافه شوند؟

به هیچ عنوان هزینه ی اضافی و غیره به لیست ایتم های اجرایی افزوده نخواهد شد.

چگونه میتوانیم به حُسن انجام کار توسط تیم شما اعتماد کنیم؟

کارفرماهای ما مهمترین سرمایه های ما هستند که اولین هدف ما جلب رضایت ایشان از پروژه های ما میباشد و همچنین تداوم همکاری با ایشان ; همچنین در قراردادهای شرکت تمامی موارد تعهد های شرکت درج شده و به امضای طرفین میرسد . و گذشته از اینها رزومه ی ما گواه بر حسن انجام کارمان خواهد بود.

هزینه طراحی داخلی به چه صورت محاسبه میشود؟

موارد دخیل در تعیین قیمت طراحی ; سبک طراحی (کلاسیک ، مدرن و … ) و متراژ پروژه میباشند.

هزینه ساخت دکوراسیون داخلی برای آپارتمان من چقدر است؟

هزینه ی اجرای پروژه بر اساس نیاز های شما از پروژه ; و سطح کیفی کار و متریال هایی که قرار است استفاده شوند متغیر است . بهترین حالت مدیریت هزینه های اجرا ; بالانس کردن آیتم های اجرایی بر اساس بودجه مورد نظرتان است . نگران نباشید ما این موضوع را به بهترین نحو برایتان مدیریت میکنیم.

لزوم اجرای طراحی و دکوراسیون داخلی توسط شرکت شما؟

امروزه بسیاری از هموطنان عزیز خود اقدام به ساخت و اجرای پروژه میکنند ; که متاسفانه بدلیل عدم تسلط کافی در نیمه های راه به مشکلات بزرگی برمیخورد و ضرر های مالی زیادی را متحمل میشوند . متاسفانه امکان قبول پروژه ی نیمه کاره حتی اگر توسط ما طراحی شده باشد امکان پذیر نیست.

باید بپذیریم که این یک حرفه ی کاملا تخصصی و با پیچیدگی های فراوان است.

فایده اجرای طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی چیست؟

گذشته از مسایل فنی و هنری ; در روابط فضاهای داخلی خانه و بهبود این مسایل و تاثیر روحی روانی آن بر انسان میتوان به مواردی از قبیل ; زندگی باکیفیت در یک فضای با کیفیت ، استفاده درست از فضاهای داخلی خانه ; لذت بردن از فضاهای متنوع داخل منزل و همچنین ; ارزش افزوده ی آن اشاره کرد .

سوالات متداول طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ، هزینه طراحی داخلی ; هزینه اجرای بازسازی ; هزینه ساخت دکوراسیون داخلی ; قیمت طراحی و اجرای دکوراسیون