دکوراسیون داخلی خانه

دکوراسیون داخلی خانه و بازسازی ساختمان و طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی خانه

اهمیت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی خانه و منزل ; از این جهت است که آن را به مکانی امن و آرامش بخش ; از لحاظ استاندارد ها برای خانواده خود تبدیل کنید . خانه و منزل از آنجایی که بیشترین تایم استفاده توسط مصرف کنندگان را دارد ; معمولا نیازمند بازسازی و نوسازی ساختمان و تغییرات سطحی و جدی بیشتری هستند ;  هر روزه زمان زیادی از لحظات خانم خانه در آشپزخانه میگذرد ; تصور کنید از لحاظ عملکردی طراحی داخلی آشپزخانه استاندارد نباشد و از لحاظ بصری درگیری ذهنی ایجاد کند ; مسلما مشکلاتی بوجود خواهد آورد ; این مثال برای تمامی فضاهای خانه و نقش آن در ارتباط با افراد مصرف کننده آن در خانه صدق میکند. مهم نیست دکوراسیون داخلی کلاسیک باشد و یا مدرن ; مهم کیفیت آن است.

طراحی داخلی خانهطراحی دکوراسیون داخلی خانه

خانه و منزل بعنوان مکانی امن برای خانواده ; نیازمند یک شیوه مشخص در ایجاد روابط درون آن است که توسط طراحی و دکوراسیون داخلی برآورده میشود.

دکوراسیون داخلی خانهفضاها در دکوراسیون داخلی خانه به عرصه های عمومی و خصوصی و در بعضی پروژه ها فضایی بنام نیمه خصوصی تقسیم میشوند.

طراحی داخلی خانه ویلا

طراحی داخلی خانه

اهمیت تفکیک این 2 عرصه از یکدیگر در فضای داخل خانه ; از این جهت است که بتوان از هر کدام از عرصه ها به سهولت و آرامش استفاده کرد ; معمولا فضایی حائل بین این دو عرصه بمنظور تفکیک آنها وجود دارد که معمولا راهرو و کوریدور میباشد ; این موضوع از نظر فنی هم مورد بحث است از آنجا که روابط داخلی پلان یک خانه باید استاندارد و به دور از هدر رفتن فضای مفید خانه شوند ; و از سوی دیگر حریم بین آنها نیز با المان ها و … در طراحی لحاظ شوند.

دکوراسیون خانه لوکس و لاکچری

این موضوع هم در متراژ های بالا و هم در متراژ های پایین به نوعی میتواند چالش برانگیز باشد که مستلزم بررسی دقیق و ارائه راهکارهای فکر شده برای آن میباشد. و اگر به این موارد در هنگام ساخت فکر نشده باشد میتوان بعدها در پروسه بازسازی ساختمان بهبودهایی در این موارد ایجاد کرد.

بالکن و تراس بازسازی ساختمان

دکوراسیون داخلی خانه میبایست دارای یک هارمونی ( در سبک خاصی مانند مدرن یا کلاسیک ) بین تمام فضاهای اصلی مانند دکوراسیون داخلی خانه و طراحی داخلی آشپزخانه و نشیمن و ناهارخوری و تی وی رووم و ورودی و … باشد.

دکوراسیون داخلی کلاسیک-کویت

دکوراسیون داخلی کلاسیک-کویت

طراحی داخلی کلاسیک کویت طراحی داخلی کلاسیک کویت ; این پروژه به سبک کلاسیک طراحی شده و نیاز کارفرما; بر اساس طراحی و دکوراسیون داخلی و دیزاین داخلی خانه منطقه ی حاشیه خلیج فارس بوده; که به بهترین نحو توسط
خواندن ادامه
طراحی و بازسازی شرکت MEKITCO

طراحی و بازسازی شرکت MEKITCO

دکوراسیون اداری مدرن و طراحی داخلی اداری شرکت MEKITCO شامل فضای سالن (کارمندان) و فضای اتاق مدیریت بر اساس سبک مدرن و مینیمال طراحی شده . تصاویر وضع موجود و روند اجرا را در ادامه میتوانید مشاهده فرمایید. در این
خواندن ادامه