طراحی نما ویلایی

طراحی نما ویلایی و بازسازی ویلا | شرکت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی و معماری

 

طراحی نما ویلایی

طراحی نما ویلایی ، طراحی ویلا ; در تمامی عناصر پلان و طراحی داخلی و نما باید واحد و یکپارچه باشد ; از این رو بر اساس خواست کارفرما ; میتوان هر کدام از سبک های معماری را برای طراحی ویلا بر اساس امکان سنجی های موجود به انجام رساند. به عنوان مثال یک ویلای کلاسیک بطور استاندارد میبایست در طراحی پلان و طراحی نما و طراحی داخلی به سبک کلاسیک طراحی شود ; از این رو میتوان به نتیجه ایی معقول و مناسب در طراحی و ساخت ویلا دست یافت . در پروژه های بازسازی ویلا نیز میبایست به این نکته یکپارچگی پلان و نما و طراحی داخلی ویلا دقت شود و اگر بخشی از این آیتم ها در تضاد با کل مجموعه بود ; آن را نیز طراحی مجدد و هماهنگ با مجموعه طراحی و اجرا کرد.

متریال های مورد استفاده در نما ویلا

در سبک های طراحی مختلف متریال های مختلفی بکار میرود که به اختصار تشریح میکنیم:

نما ویلا کلاسیک ; بیشترین متریال مورد استفاده در نمای ویلای کلاسیک سنگ تراورتن و یا سیمان شسته میباشد که هر دو قابلیت اجرای ابزارهای کلاسیک در نما را دارند.

طراحی ویلا کلاسیک | طراحی و ساخت ویلا | بازسازی ویلانما ویلا مدرن ; در نمای مدرن ویلایی طیف وسیعی از متریال های قابل استفاده میباشند ولی متریالهایی مانند ; چوب ترموود ، بتن ، پنل بتنی ، شیشه ، سنگ ، ورق فولادی ، سیمان و … معمولا استفاده میشوند.

 ساخت ویلا | بازسازی ویلا قدیمی

نما ویلا سنتی ; نمای سنتی ویلا را میتواند نمایی تلفیقی دانست ; که با سبک مدرن ترکیب شده و معمولا از آجر و سنگ و ورق های فولادی استفاده میشود.

نما ویلا مراکشی ; این سبک از ویلا سازی مربوط به معماری مراکشی و تناسبات طاق و قوس و تزیینات مختص کشور مراکش میباشد ; که تعداد اندکی از این سبک در ایران ساخته شده.

طراحی ویلا مراکشی

طراحی و ساخت ویلا

طراحی و ساخت حرفه ای ویلا دوبلکس و تریبلکس و بازسازی ویلا در سبکهای مدرن و کلاسیک توسط زبده ترین مهندسین طراح و آرشیتکت و مهندسین عمران را با گروه معماری های رضایی تجربه کنید ; پروسه طراحی و ساخت ویلا شامل :

  • مشاوره ; گروه ما جهت طراحی و ساخت ویلا آماده مشاوره به شما عزیزان در خصوص نوع ویلا ، سبک طراحی ، امکان سنجی ها و سایر مسائل فنی و هنری میباشد.
  • طراحی ; بر اساس سبک مورد نظر و شرح نیاز های شما که در جلسات شماوره به آن پرداخته شده.
  • ارائه طرح سه بعدی و مشخصات فنی ساخت ; ارائه طرح سه بعدی ویلا از تمامی قسمت های آن بصورت پوشش 360 درجه و سایر نقشه های فنی مورد نیاز جهت ساخت.
  • برآورد هزینه و ارئه لیست کامل آیتم های اجرایی ; ارائه لیست کامل آیتم های ساخت ویلا با ریز جزییات و قیمت موثق و اجرای ویلا طبق همان قیمت .
  • اجرای ویلا ; اجرای ویلا توسط تیم حرفه ایی اجرایی منطبق بر طراح ارائه شده و زمان ساخت مندرج در متن قرارداد.

 

طراحی نما ویلای مسکونی

طراحی نما ویلای مسکونی

طراحی نما ویلای مسکونی طراحی نما ویلای مسکونی بازسازی و طراحی نما ویلا مسکونی واقع در شهرک غرب ; که به درخواست کارفرما از متریال سنتی ; یعنی آجر استفاده شده و در بعضی نقاط از سنگ تراورتن و ورق
خواندن ادامه
طراحی داخلی مدرن – تصاویر اجرایی

طراحی داخلی مدرن – تصاویر اجرایی

طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مدرن طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مدرن تصاویر اجرایی این پروژه: پروژه بندرعباس به سبک مدرن بوده; که در بعضی قسمت ها ته مایه ایی از سبک روستیک و سبک ساحلی هم استفاده شده. تمام
خواندن ادامه
ابعاد استاندارد آشپزخانه

ابعاد استاندارد آشپزخانه

ابعاد استاندارد آشپزخانه حداقل مساحت آشپزخانه مسکونی چقدر است؟ ابعاد استاندارد آشپزخانه : ابعاد آشپزخانه از نظر طول و عرض و صرف نظر از فرم و نحوه چیدمان آن در واحد های مسکونی میبایست حداقل 5.5 مترمربع باشد و از
خواندن ادامه