طراحی داخلی مسکونی

طراحی داخلی مسکونی | شرکت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی و معماری و بازسازی داخلی ساختمان

طراحی داخلی مسکونی

طراحی داخلی خانه و منزل ; مهمترین موضوع در بین معماری فضاهای مختلف است ; چرا که در ابتدا مکانی برای آرامش و امنیت خانواده است و بیشترین زمان افراد در خانه ممکن است بگذرد و جدا از این شخصیت افراد و فرزندان آنها در خانه شکل خواهد گرفت. در اینجا فضاهای مختلف خانه در پروسه طراحی داخلی ساختمان مسکونی را که ممکن است در طراحی اولیه پلان و یا بازسازی داخلی با آنها سروکار داشته باشیم مرور میکنیم:

دکوراسیون اتاق پسر

بازسازی اتاق کودک

طراحی داخلی آشپزخانه:

فضای آشپزخانه بسیار مهم و حیاتی است ; گذشته از روابط بین لوازم آشزخانه ; و نوع چینش آنها ، استفاده از متریال های مناسب برای کفپوش و کابینت ها و سنگ صفحه و رنگ شناسی درست در این موارد بسیار در روحیات استفاده کنندگان آن تاثیر دارد.

طراحی داخلی آشپزخانه

طراحی داخلی خانه

طراحی داخلی و بازسازی

طراحی داخلی نشیمن یا سالن پذیرایی:

این قسمت از خانه میتواند ; معرف شخصیت کلی طراحی داخلی خانه باشد ; هارمونی بین مبلمان و فروش و کفپوش و جداره ها و نورپردازی مناسب عوامل مهم در طراحی داخلی نشیمن است . فضای نشیمن بسته به ابعاد آن میتواند شامل چند کاربری مانند tv room و dining room باشد و در متراژ های بالا متواند مختص فضای نشیمن باشد که خود شامل عرصه ی عمومی و نیمه خصوصی و خصوصی میتواند باشد.

طراحی داخلی سالن پذیرایی و تی وی رووم

طراحی دکوراسیون داخلی

بازسازی دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی اتاق خواب:

اتاق خواب ها متشکل از ; اتاق خواب والدین ; اتاق خواب مستر ; اتاق خواب فرزندان ; اتاق خواب مهمان است . روابط و جانمایی بین فضاها و اتاق خواب ها از نظر حفظ حریم خصوصی ، خصوصا برای اتاق خواب والدین بسیار مهم است . فضاهای فرعی برای اتاق خواب ها میتوان به سرویس بهداشتی و حمام و اتاق پرو لباس (واکین کلوزت) و تراس مختص اتاق خواب والدین نام برد. نورپردازی مناسب اتاق خواب و ایجاد فضای مناسب برای تختخواب و تامین کمد کافی و پیش بینی فضاهای کافی برای مبلمان اتاق خواب ها از عوامل مهم دیگر آن میباشد.

طراحی داخلی اتاق خواب کلاسیک

دکوراسیون داخلی مدرن

اتاق خواب مستر

طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام:

فضاهای بهداشتی در اغلب مواقع ; داری متراژ کمی نسبت به ابعاد فضاهای دیگر هستند. در برخی مواقع میتوان متراژ بیشتری به آنها اختصاص داد و چیدمان خاصی برای آن درنظر گرفت . در پروژه های کلاسیک و لوکس معمولا سرویس های بهداشتی تفاوت بسیار زیادی از نظر تزیینات با فضاهای بهداشتی مدرن و معمول دارند. نورپردازی مناسب و توجه به ابعاد و اندازه های استاندارد معماری و رعایت آنها در طرح عوامل مهم طراحی داخلی ساختمان این بخش هستند.

 حمام مدرن لوکس

سرویس بهداشتی با سنگ اونیکس

دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی داخلی ورودی و لابی و کوریدور:

لابی و ورودی خانه نقش ; تسویه کننده بین فضاهای عمومی و خصوصی دارند. معمولا نیاز به فضایی جهت انتظار و کفشکن دارند . ارتباط بین عرصه های عمومی و خصوصی و فضاهای مختلف توسط راهرو یا کوریدور تامین میشود.

طراحی لابی | بازسازی خانه

ورودی ویلا

طراحی کوریدور

طراحی و ساخت ویلای شماره 107

طراحی و ساخت ویلای شماره 107

ویلای شماره 107 بخشی از پروژه شهرک ویلایی واقع در مازندران-محمودآباد میباشد که صفر تا صد طراحی و ساخت آن توسط گروه معماری هانی رضایی در حال انجام میباشد . مراحل اجرای پروژه ویلای شماره 107 از مرحله فونداسیون:  
خواندن ادامه
طراحی داخلی لاکچری آپارتمان

طراحی داخلی لاکچری آپارتمان

طراحی داخلی لاکچری آپارتمان طراحی داخلی لاکچری آپارتمان پروژه طراحی داخلی فرمانیه به سبک کلاسیک طراحی شده و متریال ها و رنگ های مورد استفاده بنا به درخواست کارفرما بوده که با نظر تیم ما به هارمونی و کنتراست مناسب
خواندن ادامه
دکوراسیون داخلی کلاسیک نیاوران

دکوراسیون داخلی کلاسیک نیاوران

پروژه نیاوران به سبک کلاسیک و طبق خواسته های کارفرمای محترم از لحاظ گچبری و تزیینات داخلی طراحی شده و شامل فضاهای آشپزخانه و سالن نشیمن و صبحانه خوری و ناهارخوری و لابی ورودی و تی وی رووم میباشد .
خواندن ادامه
طراحی داخلی نئوکلاسیک فرشته

طراحی داخلی نئوکلاسیک فرشته

طراحی داخلی نئوکلاسیک فرشته طراحی داخلی نئوکلاسیک فرشته این پروژه به سبک نئوکلاسیک طراحی شده که شامل فضاهای ; نشیمن ، ناهار خوری ، تی وی رووم ، آشپزخانه و ورودی میباشد و ایتم های مهم آن عبارتند از: استفاده
خواندن ادامه