دکوراسیون اداری شرکت TARO STEEL

اطلاعات پروژه
  • تاریخ ساخت: 1402
  • مکان: Dubai, UAE
  • دسته بندی: طراحی داخلی اداری, طراحی داخلی مدرن
جزئیات پروژه

طراحی داخلی شرکت TARO STEEL دبی | آلترناتیو 2 پروژه طراحی دکوراسیون اداری شرکت TARO STEEL واقع در برج HDS  و در منطقه DMCC دبی . در آلترناتیو دوم این پروژه و برخلاف آلترناتیو اول سعی بر به وجود آوردن یک فضای پویا و راحت بوده و از فضای رسمی و خسک اداری اجتناب به عمل […]

جزئیات بیشتر در مورد پروژه

طراحی داخلی شرکت TARO STEEL دبی | آلترناتیو 2

پروژه طراحی دکوراسیون اداری شرکت TARO STEEL واقع در برج HDS  و در منطقه DMCC دبی . در آلترناتیو دوم این پروژه و برخلاف آلترناتیو اول سعی بر به وجود آوردن یک فضای پویا و راحت بوده و از فضای رسمی و خسک اداری اجتناب به عمل آمده است.

بنابراین در این گزینه تایل موکت کف از دو رنگ خاکستری در بیشتر فضاها و رنگ نارنجی در فضای خدماتی و مجاور فضای نشیمن درنظر گرفته شده .

بنابراین سیستم سقف اکسپوز به سقف کاذب با لاین های نوری و هالوژن و مگنت های مولتی ترک تغییر کرده .

 

طراحی دکوراسیون اداری

در پروژه طراحی دکوراسیون اداری شرکت تارو ; فضای نشیمن راحتی با فلاورباکس طولی از اتاق مدیریت (علاوه بر پارتیشن اسمارت گلس) ; مجزا شده و سقف آن با پلکسی های هندسی و همرنگ با رنگ سازمانی شرکت ; جهت آکوستیک فضا و بوجود آوردن حس راحتی بیشتر تجهیز شده است ; در ضلع دیگر فضای نشیمن راحتی نیز یک فضای محصور با پارتشین شیشه ایی ; طراحی شده که داخل آن چند نوع کاکتوس قرارداده شده و بواسطه این فضا ; یک جداکنندگی با مابقی فضاهای خدماتی و … بوجود آمده است.