طراحی داخلی ویلای آینه ورزان

اطلاعات پروژه
  • تاریخ ساخت: 1398
  • مکان: آینه ورزان ، دماوند
  • دسته بندی: طراحی داخلی مدرن, طراحی ویلا
  • متراژ :
جزئیات پروژه

طراحی داخلی ویلای آینه ورزان پروژه طراحی ویلای آینه ورزان شامل چند فاز مختلف طراحی ویلا از جمله طراحی داخلی ، طراحی نما ، طراحی فضای سبز ، محوطه سازی و تغییر و بهبود پلان طراحی شده میباشد ; پلان این پروژه توسط گروه دیگری طراحی شده بود که بدلیل عدم رضایت کارفرما از پلان […]

جزئیات بیشتر در مورد پروژه

طراحی داخلی ویلای آینه ورزان

پروژه طراحی ویلای آینه ورزان شامل چند فاز مختلف طراحی ویلا از جمله طراحی داخلی ، طراحی نما ، طراحی فضای سبز ، محوطه سازی و تغییر و بهبود پلان طراحی شده میباشد ; پلان این پروژه توسط گروه دیگری طراحی شده بود که بدلیل عدم رضایت کارفرما از پلان و سایر مباحث تخصصی به گروه معماری هانی رضایی مراجعه فرمودند و تمامی موارد نارضایتی ایشان یک به یک رفع گردید و تا حد امکان بهبودهایی در پلان و نما و … بدلیل اجرا شدن اسکلت ویلا و محدودیت های موجود ، انجام شد.

متراژ زمین این پروژه 1400 مترمربع و متراژ زیربنای آن 650 مترمربع میباشد.

در فاز اول طراحی این پروژه ; طراحی نمای ویلا انجام شد و سپس طراحی داخلی و در فاز آخر محوطه سازی و فضای سبز آن انجام خواهد شد.

فضاهای داخلی ویلا

فضاهای داخلی این ویلا شامل فضای استر و جکوزی ، یک نشیمن عمومی و یک نشیمن خصوصی ; تی وی رووم ، آشپزخانه اصلی و آشپزخانه مختصر ، فضای بار ، فضای نشیمن شومینه ; سالن بیلیارد ; سه اتاق خواب مستر و دو اتاق خواب میهمان و پنج سرویس بهداشتی میباشد.

فضای نشیمن عمومی ویلا شامل یک وید باز رو به بالا میباشد ; که پنجره ی مقابل آن بصورت یکپارچه تا سقف ادامه می یابد ; یکی از کانسپت های اصلی این پروژه ; در نما و همچنین بالطبع آن در داخلی ادامه پنجره ها در ارتفاع و قدی بودن است .

دسترسی طبقه همکف به طبقه اول ویلا توسط یک آسانسور هیدرولیک و یک راه پله که یک بازوی آن بصورت ماسونری و پشت یک دیوار ; و بازوی بیرونی آن بصورت غیر ماسونری و کاور چوبی کنسول شده از بازوی پله تامین میشود.

استفاده از سنگ های شاخص مانند انواع مرمریت و اونیکس و سنگ کف نشیمن از جنس مرمریت پاندا وایت ; و اِلِمان هایی مانند گریلیوم های سقفی از جنس چوب و سفید سالید و کفسازی ترکیبی سنگ و پارکت لمینیت ; که مانند امضای پروژه های گروه معماری هانی رضایی شده در این پروژه نیز وجود دارند .

طراحی داخلی اختصاصی

تمامی فضاها بصورت مجزا و شاخص طراحی شده که میتوان از طراحی 5 اتاق خواب و 5 سرویس بهداشتی که هرکدام بصورت مستقل و مجزا طراحی خاص خود را دارند.

فضای استخر ویلا ; شامل یک سرویس بهداشتی و رختکن و استخر شنا و جکوزی میباشد که از پنجره های قدی و سراسری که چشم انداز بدون مزاحم بهره میبرد.

طراحی داخلی ویلای مدرن ، دکوراسیون داخلی ویلای مدرن ، طراحی استخر ویلایی ، طراحی ویلا دوبلکس ،

تور مجازی پروژه ویلای آینه ورزان:

تصاویر روند اجرای پروژه:

 

 

 

تصاویر نهایی پروژه: