طراحی داخلی و بازسازی شرکت MEKITCO

اطلاعات پروژه
  • تاریخ ساخت: 1401
  • مکان: تهران، پونک
  • دسته بندی: بازسازی, طراحی داخلی اداری, طراحی داخلی مدرن
جزئیات پروژه

دکوراسیون اداری مدرن و طراحی داخلی اداری شرکت MEKITCO شامل فضای سالن (کارمندان) و فضای اتاق مدیریت بر اساس سبک مدرن و مینیمال طراحی شده . تصاویر وضع موجود و روند اجرا را در ادامه میتوانید مشاهده فرمایید. در این پروژه از نور های لاینر سراسری برای بالای میز کارمندان استفاده شده و از هالوژن […]

جزئیات بیشتر در مورد پروژه

دکوراسیون اداری مدرن و طراحی داخلی اداری شرکت MEKITCO شامل فضای سالن (کارمندان) و فضای اتاق مدیریت بر اساس سبک مدرن و مینیمال طراحی شده . تصاویر وضع موجود و روند اجرا را در ادامه میتوانید مشاهده فرمایید.

در این پروژه از نور های لاینر سراسری برای بالای میز کارمندان استفاده شده و از هالوژن های اسپات ریلی برای روشنایی فضای بین میزهای کارمندان و یا فضای دلخواه بهره گرفته شده است .

طراحی داخلی اداری:

همچنین از رنگ سازمانی شرکت در دیوار انتهایی شرکت و رنگ خنثی در دیوار مقابل آن استفاده شده و این دیوارهای رنگی از جنس شیشه رنگی لاکوبل استفاده شده تا با استفاده از بازتاب آن بتوان به فضای بزرگتری دست یافت.

وضع موجود:

 

 

سقف این پروژه در وضع موجود از جنس رابیتش و دوباکس های قدیمی و بی فایده بوده که در طرح بازسازی شرکت آن را حذف و سقف بصورت اکسپوز و با کانال های کولر و سینی کابل جهت عبور تاسیسات الکتریکال و مکانیکال نمایان درنظر گرفته شده است.

روند اجرای بازسازی دکوراسیون اداری شرکت مکیتکو:

دکوراسیون اداری مدرن

در اتاق مدیریت این پروژه از سنگ اسلب اسکرچ طبیعی برای دیوار تی وی استفاده شده و دیوار پشت مبلمان اتاق مدیریت از گرین وال طبیعی انتخاب شده است.

تمامی مبلمان اداری این پروژه از 0 تا 100 توسط تیم اجرایی شرکت معماری HR ساخته و تجهیز شده است.

بعد از اجرا:

 

در وضع موجود مکان سرویس بهداشتی در کنار اتاق مدیریت قرار داشت که در طرح بازسازی آن را جابجا نموده و بجای آن آشپزخانه با درب مکانیزم pocket door جایگزین شده تا در مواقع عدم استفاده درب آن بسته و مانند یک کمد دیواری مینیمال عمل نماید.