طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مدرن

اطلاعات پروژه
  • تاریخ ساخت: 1398
  • مکان: بندرعباس
  • دسته بندی: بازسازی, طراحی داخلی مدرن
  • متراژ : 250 مترمربع
جزئیات پروژه

طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مدرن طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مدرن تصاویر اجرایی این پروژه: پروژه بندرعباس به سبک مدرن بوده; که در بعضی قسمت ها ته مایه ایی از سبک روستیک و سبک ساحلی هم استفاده شده. تمام فضاهای این پروژه طراحی شده و در بعضی قسمت ها برای بهبود روابط فضایی و […]

جزئیات بیشتر در مورد پروژه

طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مدرن

طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مدرن

تصاویر اجرایی این پروژه:

پروژه بندرعباس به سبک مدرن بوده; که در بعضی قسمت ها ته مایه ایی از سبک روستیک و سبک ساحلی هم استفاده شده.

تمام فضاهای این پروژه طراحی شده و در بعضی قسمت ها برای بهبود روابط فضایی و بهینه شدن فضاها پلان هم تغییراتی داشته است.

بعد از وارد شدن از درب ورودی; لابی ورودی را داریم که نقش تفکیک بین عرصه های عمومی و خصوصی را دارد

قسمت عرصه ی عمومی

در ابتدا تی وی رووم را داریم و سپس وارد فضای نشیمن اصلی میشویم و بعد هم وارد فضای بالکن میشویم. در عرض این فضاها، فضای آشپزخانه را داریم که کاملا پلان باز در تمامی این عرصه ها طبق درخواست کارفرمای عزیز رعایت شده است . طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مدرن

قسمت عرصه های خصوصی

توسط یک کوریدور به لابی ورودی ارتباط دارد ; که ورودی اتاق خواب مستر و اتاق میهمان و اتاق پسر خانواده و ورودی سرویس میهمان و سرویس و حمام و لاندری ; در این قسمت قرار گرفته است.

کابینت آشپزخانه

از نوع روکش چوب بلوط میباشد و وایت واش است. پنجره ی آشپزخانه برای حفظ دید ساحلی این واحد که روبروی خلیج فارس بوده است تا جای ممکن بزرگ درنظر گرفته شده است.

جداره بالکن در کنار آشپزخانه ; که در ابتدا دیوار صلب درنظر گرفته شده بود ; برای حفظ دید و منظر به روی ساحل خلیج فارس تخریب و با پارتیشن شیشه ایی با جنس شیشه لمینت جایگزین شد.

پوترهای چوبی در سقف آشپزخانه و تی وی رووم ; از جنس ترموود فنلاندی و یکپارچه میباشد که بصورت اکسپوز و بدون رویت هیچگون دیتیل اتصال ، اجرا و نصب شده اند.

طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مدرن

جنس کف نشیمن اصلی سالن; از جنس سنگ طبیعی ولوکاس یونان میباشد که بصورت اسلب فورمچ نصب شده اند; همچنین توسط حاشیه مشکی رنگ از متریال مجاور که پارکت لمینت میباشد مجزا شده است. قابل ذکر است متریال های کف که از 3 نوع ( سنگ ولوکاس ، سنگ نگرو ، پارکت لمینت ) ضخامت مختلف بوده اند در یک سطح اجرا شده اند.

کف سایر قسمت ها; نیز از لمینت استفاده شده که در قسمت تی وی رووم و آشپزخانه و کوریدور از یک نوع و هر کدام از اتاق خواب ها نیز از یک نوع مختلف از برند Berry Alloc استفاده شده اند.

متریال صفحه آیلند و صفحه کابینت; از سنگ گرانیت طبیعی ایتالیایی Antolini بلک کازمیک استفاده شده است. طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مدرن

 

روند اجرا:

 

TAGS:  طراحی ، معماری ، دیزاین ، طراحی داخلی ، مدرن ، طراحی داخلی لوکس ، طراحی داخلی مدرن ، دکوراسیون داخلی ، بازسازی ، دکوراسیون مدرن

ویدیو کلیپ اجرا شده ی پروژه: