طراحی ویلا کلاسیک

اطلاعات پروژه
  • تاریخ ساخت: 1398
  • مکان: بابلسر
  • دسته بندی: طراحی ویلا
جزئیات پروژه

 طراحی ویلا کلاسیک پروژه طراحی ویلا کلاسیک بابلسر در زمینی به مساحت 1500 هزار مترمربع انجام شده ; که به درخواست کارفرمای محترم به سبک کلاسیک طراحی شده ; همانطور که قبلا اشاره شد پروژه های طراحی ویلا صفر تا صد توسط گروه معماری هانی رضایی در تمام قسمت های پروژه طراحی و اجرای ویلا […]

جزئیات بیشتر در مورد پروژه

 طراحی ویلا کلاسیک

پروژه طراحی ویلا کلاسیک بابلسر در زمینی به مساحت 1500 هزار مترمربع انجام شده ; که به درخواست کارفرمای محترم به سبک کلاسیک طراحی شده ; همانطور که قبلا اشاره شد پروژه های طراحی ویلا صفر تا صد توسط گروه معماری هانی رضایی در تمام قسمت های پروژه طراحی و اجرای ویلا مانند پلان و نما و طراحی داخلی و محوطه سازی در یک هارمونی یکپارچه و منسجم طراحی میشوند تا هماهنگی تمام اجزای پروژه بخوبی انجام شوند ; این موضوع در پروژه های طراحی و ساخت ویلا و بازسازی ویلا و بازسازی دکوراسیون داخلی و بازسازی فضاهای مختلف نیز تا حد امکان رعایت میشود. ایده طراحی ویلا

پروسه طراحی این ویلا مانند سایر پروژه های صفر تا صد گروه معماری هانی رضایی ; از طراحی پلان ویلا و محوطه سازی شروع و به طراحی سه بعدی نما و محوطه سازی و سپس طراحی داخلی ; که در پستی جداگانه به آن میپردازیم ختم خواهد شد ; و در ادامه تهیه نقشه های اجرایی و برآورد هزینه های اجرا نیز درصورت بستن قراداد نظارت یا اجرا.

ویلا کلاسیک

سبک طراحی نمای ویلا بر اساس شیوه معماری کرنتی و سرستون های معروف این سبک طراحی شده ; و بر اساس پیشنهاد ما به کارفرمای محترم در استفاده از تزیینات زیاده روی نشده و برای مترایل نما 2 آلترناتیو پیشنهادی ما ; استفاده از سنگ تراورتن و یا نمای شسته سیمانی بوده که هرکدام خصوصیات مختص به خود را دارند.

در محوطه سازی این پروژه سعی بر ایجاد تنوع و جذابیت های مختلف ; در جای جای محوطه این ویلا بوده است ; در گام اول پیشنهاد ما بر این بوده که استخر ویلا در محوطه باز قرار گیرد و بر این اساس استخر را در مقابل آکس ساختمان ویلا قرار دادیم ; و در ضلع شمالی آن نشیمن همسطح آب به همراه شومینه .

سایر فضاهای طراحی شده در محوطه ویلا شامل ; فضای ناهارخوری روباز با آبنمای دیواری در دوطرف و سایبان پارچه ایی متحرک و کف چوبی از جنس ترموود ; فضای حمام آفتاب در مقابل استخر با دکینگ چوبی و سایبان چتری ; پرگولای کلاسیک برای فضای نشیمن و با سایبان نیمه باز و پرده های اطراف قابل کنترل ; فضای پیاده مقابل پرگولای کلاسیک با مرکزیت آبنما و 4 آتش دان در اطراف .

طراحی و ساخت ویلا

طراحی و ساخت حرفه ای ویلا دوبلکس و تریبلکس و بازسازی ویلا در سبکهای مدرن و کلاسیک توسط زبده ترین مهندسین طراح و آرشیتکت و مهندسین عمران را با گروه معماری هانی رضایی تجربه کنید ; پروسه طراحی و ساخت ویلا شامل :

  • مشاوره ; گروه ما جهت طراحی و ساخت آماده مشاوره به شما عزیزان در خصوص نوع ویلا ، سبک طراحی ، امکان سنجی ها و سایر مسائل فنی و هنری میباشد.
  • طراحی ; بر اساس سبک مورد نظر و شرح نیاز های شما که در جلسات شماوره به آن پرداخته شده.
  • ارائه طرح سه بعدی و مشخصات فنی ساخت ; ارائه طرح سه بعدی ویلا از تمامی قسمت های آن بصورت پوشش 360 درجه و سایر نقشه های فنی مورد نیاز جهت ساخت.
  • برآورد هزینه و ارئه لیست کامل آیتم های اجرایی ; ارائه لیست کامل آیتم های ساخت ویلا با ریز جزییات و قیمت موثق و اجرای ویلا طبق همان قیمت .
  • اجرای ویلا ; اجرای ویلای توسط تیم حرفه ایی اجرایی منطبق بر طراح ارائه شده و زمان ساخت مندرج در متن قرارداد.

 

طراحی ویلا کلاسیک ، طراحی و اجرای ویلا ، نمونه طراحی ویلا ، طراحی ویلا کلاسیک ، هزینه طراحی ویلا ، نقشه ساخت ویلا ، ایده طراحی ویلا