طراحی داخلی ویلا مدرن محمودآباد

طراحی داخلی ویلا مدرن محمودآباد

طراحی داخلی ویلا مدرن محمودآباد

طراحی داخلی ویلا مدرن محمودآباد

پروژه طراحی ویلای مدرن محمودآباد از طراحی پلان شروع ; و شامل طراحی داخلی و طراحی نما و طراحی محوطه سازی ویلا نیز بوده است  ;  این ویلا در زمینی به مساحت 1200 مترمربع طراحی شده که فضاهای داخلی بنا بر نیاز کارفرما و پیشنهادات ما شامل ; فضای نشیمن ، تی وی رووم ، آشپزخانه ، استخر ، سونا ، سرویس بهداشتی در طبقه همکف و ; اتاق بازی و بیلیارد و بار و نشیمن نیم ست و دفتر کار خانگی و سینمای خانگی و اتاق خواب میهمان در طبقه اول و ; اتاق خواب مستر و نشیمن خصوصی و کتابخانه و اتاق خواب کودک در طبقه دوم قرار دارد .

« از 2 »

 

 

طراحی و اجرای ویلای مدرن

در طبقه همکف در عرصه عمومی ویلا ; فضای استخر و نشیمن و بخشی از تی وی رووم مشرف به هم هستند ; که کانسپت استفاده حداکثری از دید و منظر و پلان نسبتا باز را شامل میشود ; فضای استخر از یک طرف دارای دیوار سه بعدی به همراه نازل پرده آب و از یک طرف با گرین وال ; و طرف دیگر با دیوار سنگی که یک شومینه الکی درون آن قرار دارد ترکیب شده است .

 

طراحی ویلا

در طبقه اول دفترکار خانگی و اتاق بازی و بار را در یک مجموعه داریم ; و در طبقه دوم یک فضای سبز با سقف شیشه ایی را در فضای نشیمن خصوصی داریم و ; در طرف دیگر اتاق خواب مستر که توسط یک راهرو که واکین کلوزت در آن جایگزاری شده به فضای اتاق خواب درسترسی پیدا میکند ; و سرویس بهداشتی مستر که دارای جدا کننده شیشه ایی از اتاق خواب میباشد ; و سقف بخشی از سرویس بهداشتی مستر شیشه ایی و دیوار آن از نوع گرین وال میباشد .

 

طراحی و ساخت ویلا

طراحی و ساخت حرفه ای ویلا دوبلکس و تریبلکس و بازسازی ویلا در سبکهای مدرن و کلاسیک توسط زبده ترین مهندسین طراح و آرشیتکت و مهندسین عمران را با گروه معماری های رضایی تجربه کنید ; پروسه طراحی و ساخت ویلا شامل :

  • مشاوره ; گروه ما جهت طراحی و ساخت آماده مشاوره به شما عزیزان در خصوص نوع ویلا ، سبک طراحی ، امکان سنجی ها و سایر مسائل فنی و هنری میباشد.
  • طراحی ; بر اساس سبک مورد نظر و شرح نیاز های شما که در جلسات شماوره به آن پرداخته شده.
  • ارائه طرح سه بعدی و مشخصات فنی ساخت ; ارائه طرح سه بعدی ویلا از تمامی قسمت های آن بصورت پوشش 360 درجه و سایر نقشه های فنی مورد نیاز جهت ساخت.
  • برآورد هزینه و ارئه لیست کامل آیتم های اجرایی ; ارائه لیست کامل آیتم های ساخت ویلا با ریز جزییات و قیمت موثق و اجرای ویلا طبق همان قیمت .
  • اجرای ویلا ; اجرای ویلای توسط تیم حرفه ایی اجرایی منطبق بر طراح ارائه شده و زمان ساخت مندرج در متن قرارداد.

 

پیام خود را بنویسید

نوشته های مرتبط