طراحی نما و محوطه سازی ویلای مدرن آینه ورزان

طراحی نما و محوطه سازی ویلای مدرن آینه ورزان

طراحی نما و محوطه سازی ویلای مدرن آینه ورزان

طراحی نما و محوطه سازی ویلای آینه ورزان

طراحی نمای پروژه ویلای مدرن آینه ورزان از توابع شهرستان آبسرد تهران که در صفحه ایی دیگر تصاویر طراحی داخلی این پروژه را قرار دادیم ; طراحی نمای این پروژه بر اساس ماهیت مدرن این پروژه انجام شده و از متریال های سنگ و ورق فولادی و چوب و شسته سیمانی استفاده شده ; در ترکیب محوطه سازی نیز توجه خاصی به پویایی و استفاده مفید از محیط محوطه شده و کاربری هایی مانند تامین فضای بازی پینگ پنگ و نشیمن و شومینه و منطقه ریلکسینگ با صندلی های آفتاب گیر و زمین بازی کودکان و …. ایجاد شده است ; تمامی فرایند طراحی نما و محوطه سازی این پروژه در دفتر معماری هانی رضایی انجام شده و بر اساس نیاز های کارفرما و سایر متغیرهای تعیین کننده به سرانجام رسیده است ; جهت مشاوره در خصوص بازسازی ویلا و یا ویلاسازی از صفر تا صد و یا بازسازی و نوسازی آپارتمان و منزل میتوانید با ما در تماس باشید.

 

 

طراحی و ساخت ویلا

طراحی و ساخت حرفه ای ویلا دوبلکس و تریبلکس و بازسازی ویلا در سبکهای مدرن و کلاسیک توسط زبده ترین مهندسین طراح و آرشیتکت و مهندسین عمران را با گروه معماری هانی رضایی تجربه کنید ; پروسه طراحی و ساخت ویلا شامل :

  • مشاوره ; گروه ما جهت طراحی و ساخت آماده مشاوره به شما عزیزان در خصوص نوع ویلا ، سبک طراحی ، امکان سنجی ها و سایر مسائل فنی و هنری میباشد.
  • طراحی ; بر اساس سبک مورد نظر و شرح نیاز های شما که در جلسات شماوره به آن پرداخته شده.
  • ارائه طرح سه بعدی و مشخصات فنی ساخت ; ارائه طرح سه بعدی ویلا از تمامی قسمت های آن بصورت پوشش 360 درجه و سایر نقشه های فنی مورد نیاز جهت ساخت.
  • برآورد هزینه و ارئه لیست کامل آیتم های اجرایی ; ارائه لیست کامل آیتم های ساخت ویلا با ریز جزییات و قیمت موثق و اجرای ویلا طبق همان قیمت .
  • اجرای ویلا ; اجرای ویلای توسط تیم حرفه ایی اجرایی منطبق بر طراح ارائه شده و زمان ساخت مندرج در متن قرارداد.

پیام خود را بنویسید

نوشته های مرتبط