طراحی و ساخت ویلا

طراحی و ساخت ویلا

طراحی و ساخت ویلا

طراحی و ساخت ویلا

طراحی یک ساختمان یا یک مجموعه فضا زمانی بهترین کارایی را خواهد داشت ; که همزمان به اجرای آن فکر شود و تصور فضایی آن هنگام طراحی توسط طراح تجسم شود. همچنین اجرای یک طراحی مستلزم دارا بودن دانش طراحی است ، چرا که طراحی و اجرا 2 جزء لاینفک در پروژه های موفق ساختمانی است و در بهترین آثار معماری جهان پروسه طراحی و ساخت توسط یک تیم از ابتدا تا به انتها مدیریت میشود.

طراحی ویلا

طراحی و ساخت ویلا

طراحی نمای ویلا

طراحی و ساخت ویلا

پروژه های اجرایی به چند نوع تقسیم میشوند

  • اجرای طرح بعد از تصویب طراحی و از 0 تا 100
  • اجرای بازسازی و تغییرات مختلف که بر اساس نیازهای کارفرما در طرح دیده شده اند
  • اجرا بعد از سفت کاری که در ساختمان های نوساز جهت صرفه جویی در وقت و هزینه

 

طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی ویلا بخشی از خدمات ما در شاخه طراحی ویلا میباشد که یکی از اصلی ترین قسمت های پکیج طراحی ویلا میباشد . علم به پیش نیاز ها و باید های طراحی داخلی ویلا از زمان طراحی ویلا بسیار مهم میباشد و با توجه به کلیت طراحی و هماهنگ با سایر قسمت ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

طراحی و اجرای ویلا

طراحی و اجرا 0 تا 100

پروژه های 0 تا 100 از اقدامات اولیه جهت طراحی ; و تا آخرین مراحل تکمیل پروژه که شامل مبلمان و چیدمان میباشد توسط تیم ما قابل انجام است ; اکثریت این پروژه ها شامل ویلا میباشد که در زمین خالی از ابتدای گود برداری و تا چیدمان داخلی انجام میشود.

اجرا 0 تا 100

 

بازسازی

پروژه های بازسازی غالبا شامل ; بازسازی داخلی ساختمان و بازسازی ویلا میشود ; در پروژه های بازسازی میتوان اجزای مختلف ساختمان ویلا را بهبود بخشید و مشکلات متعددی را جهت اسودگی و آسایش و استفاده ی راحت برطرف نمود. از مهمترین عوامل چه در بازسازی و چه در پروژه های 0 تا 100 تاسیسات مختلف ساختمان است ; چرا که بخش نهان ساختمان را شامل میشود و عیب نقص در این بخش میتواند مشکلات زیادی را برای ساکنان ایجاد کند.

سرویس بهداشتی با سنگ اونیکس

 

اجرا بعد از سفت کاری

امروزه با توجه به رشد سریع ساخت و ساز ; و آپارتمان های ساخت مشارکتی ; که از کیفیت مناسبی هم برخوردار نیستند ; نیاز طراحی داخلی اختصاصی و اجرای باکیفیت بشدت محسوس است . بر این اساس بسیاری از آپارتمان های پیش فروش شده بعد از مرحله سفت کاری به شرکت های طراحی داخلی برای طراحی و دکوراسیون و اجرای آن سپرده میشود ; که میتوان به صرفه جویی خوبی در صرف هزینه ها و دستیابی به فضای داخلی باکیفیت و مناسب دست یافت.

طراحی و اجرا معماری داخلی

 

 

نوشته های مرتبط